Tråkig söndag, jobb i massor och framtidsdrömmar...

"...du har inte en aning - att jag tänker på dig precis just nu..."  -Petter "Logiskt" feat. Säkert!
_____

Hmm...
Det här va ju lite lurigt.
Det är alldeles tomt på hjärnkontoret men jag ska försöka få ihop nå vettigt att krita ner här. 
Vi får se vart det slutar...

Klockan ringde imorse och det va en snabb frulle och sen iväg för samling och match.  Sala Silverstaden stod för motståndet och dom bjöd på en svidande 6-5 förlust.
Surt är bara förnamnet...

Boring är ordet som sammanfattar kvällen.. Får se om jag kan lura över Joge strax för lite x-box och lite Rangers-Phoenix på tv, så det iallafall blir en trevlig avslutning på dagen!
Grabbmys är underskattat... *hahaha* 

Har iallafall varit duktig och städat upp en hel del efter allt köksbestyr. Börjar bli bra nu.
Har t.o.m. varit på IKEA idag och styrt upp lite stuff som gjort mitt nya kök än finare..

Måndag imorgon... en vecka kvar till julafton...
L E D I G står det i kalendern!
Fan va nice..
Tyvärr så finns det alltid en baksida på varje medalj.
Jag må hända ha sovmorgon imorgon, men sen är det jobb jobb jobb som gäller ända fram till söndagkväll.. 
Tror det slutar med att jag ligger och sover bort hela Kalle Anka på julafton.
Det har ju hänt ett par gånger nu..
_ _ _

Satt här och filura lite i soffan och då slog det mig..
I mitt nästa liv tror jag att jag ska bli nån form av personlig assistent.
Det verkar fantastiskt givande och jag tror jag skulle må bra av att få hjälpa folk.
Inte bara tjocka gubbar som aldrig hittat byxor som nu, utan människor som verkligen behöver träning och hjälp med vardagen.

Vardagshjältar kan man aldrig få för lite av...



Dagens minsta hårdrockare

Elin - Även hon har lärt sig göra "tecknet" nu... Iallafall nån form av.. *ha ha ha*



Joge verkar inte komma...



image13
Att växa upp i Virsbo sätter sina spår.
Redan i tidig ålder...




Kommentarer
Postat av: Stackars jack

haha ja man var ju inte länge i virsbo men nog fan försökte man elda ner ICA... det är något mystiskt med virsbo... det är lite Twin peaks över det hela =D

2007-12-17 @ 00:42:11
Postat av: Joge

Sry man jag somnade kl 20 och vaknade nu kl 4 med lampor på och en tidning i fejjan typ, haha :)

Hur var matchen? Såg att varken Tellan eller Henke stod?! Trille.

Hörs i veckan!

2007-12-17 @ 04:32:50
Postat av: V

Om Norberg är världsmetropolen vad är då Virsbo...?

Du, han kom hem. Jag tror att jag hade rätt. Läskigt nog känns det alldeles stilla i min mage... Jag tror att jag skiter i vilket.

2007-12-17 @ 05:23:14
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0