Siba-visit, Guitar hero och bloggfundering...

"..it's finally here - I´ve been waiting all my life.." -Marit Bergman "This is the year"
_____

Jobbat hela dagen.
Tror jag va ganska duktig och snäll mot mina kunder idag.

Min käre far kom och hämta mig efter jobbet så drog vi till SIBA för att inhandla diverse köksredskap.
Alex visade oss det finaste Bosch hade att erbjuda i kylskåps- och spisväg, och vi diggade stilen!
Efter en kort prisförhandling så rodde vi affären i hamn.

Nu inväntar vi bara hemleveransen av dessa två go´bitar så köket kan bli fulländat!

Efter det så blev det en sväng förbi Rockis för att kika lite hockey. Skitmatch! Efter det bar det av hem till mig för att visa upp lyan för Los Angeles finaste svenskar, Uffe och Empan, som är hemma igen efter nästan ett år utanför Sveriges gräns.
Efter ett par timmar Guitar hero så började vi bli ganska duktiga.
För att få den ultimata hårdrocks-känslan så slet vi av oss till linne och klämde ett par bira!

Måste säga att det är ett fruktansvärt roligt sällskapsspel!!!

- - - - -
 
Satt och fundera lite på vilka som läste bloggen...
Det är ett gäng som jag vet är inne varje dag och läser mina små och meningslösa inlägg.
Men sen då?
Finns några som jag kan tänka mig är in lite då och då för att hålla koll...
Men det lämnar fortfarande ett helt gäng besökare som jag inte har en aning om att dom läser...
En del lämnar spår i form av små avtryck bland kommentarerna, men långt ifrån alla!

Om du är en av dom, så skriv gärna en rad bland kommentarerna!

Det gör mig alltid glad!



Dagens blogg
miami.ahfeldt.se - Jimmy fotar och skriver lite från sin semester i Miami




Nu blir det lite Seinfeld innan jag ska sova...


Kommentarer
Postat av: Linkan

avtryck...

2007-12-29 @ 13:29:22
Postat av: Jimmy

Hey boy!

*avtryck*

Men jag var val redan inraknad.. ska bara bli lite battre pa att lamna kommentarer till dig, din stackare..

Ser att du har det ratt bra trots de daliga vadret.
Samt att du visst har kopt Guitar hero utan att ringa och fraga mig forst :)

Klockan ar 10 och det ar dags att slanga sig i poolen ..

ciao

2007-12-29 @ 16:07:47
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: Stackars jack

Rosan visade prov på stor humorgenialitet när hon nyss gick förbi skärmen och klämnde ur sig ett "eriq - mannen med stora tuttar"... härligt!

2007-12-29 @ 16:55:29
Postat av: lisajao

wowowowowooow

2007-12-29 @ 18:25:56
Postat av: Sandy

Jag är här ibland och läser på rekommendation från vår Vick2ria

2007-12-30 @ 21:33:05
Postat av: Tjyvis

Brukar vara här då o då o spionera lite.. Iaf varje gång du byter status till Eriq Christiansson goes bananas on eriqchr.blogg.se eller liknande. Peace!

2007-12-31 @ 00:02:08
URL: http://www.klubbsolid.se
Postat av: V

hej hej...

2007-12-31 @ 00:28:11
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0