Överraskning, grabbmys och Rami...

"...I´ve got 99 problems but a bitch ain´t one..." -Jay Z "99 problems"
_____

Imorse va det med tunga steg som jag knallade till jobbet. 
Tanken på en lång dags arbete framför mig följdes upp med en djup suck. 
Men...
Ack så fel jag hade!
I stället för 9-18 så va det bara 11-15 som gällde!
Kan inte bli en bättre start på veckan tror jag!

Min bittra söndag är nu bara ett minne blott... Ha ha ha!
...eller...?!

Ett par snabba sms och en eftermiddagsdate med Joge stod plötsligt på schemat!
Alltid lika trevligt med spicy hot och lite grabbmys i soffan!

Kvällen tillbringades sedan o K-borg med löpning och innebandy.

Har även hunnit med att få några julklappar inköpta. Så här tidigt har jag nog aldrig börjat med julklapparna.. Framförhållning?! Jag?!
Brukar inte vara min starka sida..

Det viskas lite om att Rami Shaaban ska blir klar för bajen imorgon, tisdag.
Får se om det stämmer... Hoppas det!
Tror inte det går att locka en bättre målvakt än så till södershöjder just nu.

Dax att krypa ner i sängen...
Tror jag ska drömma mig bort till en varm och solig sommardag på Söderstadion...




Dagens remake:
Peldawg - Still blue and yellow  Jay-Z  på svenska beats. Damn! Det svänger...



...för det är kärlek för mitt grönvita hjärta!


Kommentarer
Postat av: Stackars jack

mjo det är ju lite underligt att inget europeiskt lag vill lägga vantar på honom... men men lycka till jag orkar inte med svenskfotboll så jag kan lika gärna hålla på dig!

2007-12-04 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0