Myskväll, bubbelbad och åldersnoja...

"I don't know but I'm thinking about really leaving with you.." -Justin Timberlake"Senorita" 
_____

Lördagkväll, hockeykväll myskväll eller grabbkväll...
Vad ska jag välja som rubrik på dagen..? Det har ju varit lite av varje.

Nyss hemkommen från Linkan efter lite hockey, kebab och ps3.
Lugnt och skönt, precis som jag vill ha det nuförtiden.
Hmm... Börjar nog bli gammal...

Kanske borde börja med att spola tillbaka bandet till igår.
Åse hade bokat in sig på MS Livia för bubbel, mexikansk mat, bärs födelsedagsfirande och bastubad.
Mycket trevligt måste jag säga!!
Bubblade som jag lovat tills det endast va ett litet russin kvar av mig!
När de andra vinglade vidare till Blue moon så stannde jag och Alex kvar för att hjälpa värdparet med städandet, för att sedan, via Saffets, gå hem och sova.
Oj... ännu ett tecken på att jag börjar bli gammal!?

Match mot alltid väldigt duktiga Norrby imorgon, söndag.
Viktigt att göra en bra match då det är väldigt mycket prestige inblandat i det här alltid väldigt hårda matcherna...
Jag Vägrar vika ner mig mot mitt gamla lag!
Kom och kika vetja! Nedsläpp klockan 15 i Kristiansborg.
Ta med två tjugor, en till dörren och en till morsans nybakade bullar i kiosken!
Så det är nog bäst att jag går och lägger mig nu så jag verkligen orkar med morgondagen.
Jaa du.. man är ju inte purung längre!

Ohh.. imorgon är det Musse och Jarmo oxå!!


Dagens tillägg på önskelistan:
Syfilis eller Gonorré - Kan inte bestämma mig! Dom verkar mysiga båda två...   



Vad vill du ha?
http://www.aftonbladet.se/foraldrar/article1154684.ab









Kommentarer
Postat av: Stackars jack

Åldersnojja --> nostalgi --> skön-deprimerad --> Ulf lundell: "Jag längtar inte längre efter att ha dig men jag saknar dig, som om min själ har gått ifrån mig för att vara hos dig, så saknar jag dig"

Detta är en hommage till min svunna ungdom när jag tar mig ett rött... så saknar jag den.

2007-12-02 @ 02:32:09
Postat av: V

litet info: lisa och lindan bröt ner mig fullständigt...
hulken-kräkset tog slut för en timma sedan.
OCH JA, jag är väldigt gammal! längtar nästa
söndag!

/v

2007-12-02 @ 20:58:26
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0