Hyenor, kiss och bajs...

".. är det så här det känns att vara lycklig.." - Snook "Inga problem"  feat. Veronica Maggio
_____

Jag satt här ansåg mig vara o-julig och alltid vara sen med julklappar osv..
Men... Kors i taket...
Jag må fortfarande vara en dålig julfirare men när det kommer till julklappar så är jag K L A R!
Damn..
Det måste vara någon form av rekord!

Sista klappen blev; kiss och bajs.
-Nej, va han är äcklig kanske du tänker! Såå illa är det inte faktiskt!
Det är mjukisdjur i form av lite kiss och lite bajs..
Otroligt söta kan jag berätta för er som missat dom!

Hoppas Elin blir glad för sina nya nallar!

Träning igår, gymmet idag med Liza och imorgon är det träning med Rönnby.
Hurtbulle så här inför jul... Duktigt va?!

Tisdagen va inte så julstressig som jag befarade... 
Förhoppningsvis så kanske det kan hålla sig till det här tempot. Det troliga är nog att det exploderar på fredag när lönen kommer och helgen blir hysterisk.

Jaja.. släpp lös hyenorna - jag är redo!



Dagens Nalle Puh:
"Ingen kan vara nere med en ballong!"  Om allt vore så enkelt....



Nu är det Seinfeld...



image15
Pee & Poo, Tis & Prut, Pipi & Kaka  - Kiss och Bajs....










Kommentarer
Postat av: V

...som handlade om en trekant. Otroligt!!!

Ha en bra dag!

Kram V

2007-12-19 @ 09:07:42
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0