Handymans, renovering a´la top notch och Björn...

"..and the saw got caught in your thong.." -The Knife "Handy-man"
_____

Beklagar mina vänner!
Bloggen får ta lite stryk just nu...
MEN... Det är för en god sak!

Jag agerar just nu handyman med pensel såg och stämjärn...

Köket är under renovering och resultatet verkar bli super!!
Top-notch,  så att säga...

När alla bitarna fallit på plats så hoppa jag kunna bjuda in er alla till min enkla - men ack - så vackra boning!

Om sju timmar ringer klockan och då ska det läggas golv.
Måste nog sova nu!



Dagens stand-up
Björn Gustafsson - Han kom från ingenstans, men fan va han får mig att garva...



Medans jag snickrar,  så "Youtubea" lite på honom  i väntan på nästa inlägg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0