Grinolle, bitterhet och ett ljus i tunneln...

"...I close my eyes and imagine - the good life..." - Kanye West "Good Life"
_____

Idag är jag grinolle.
En riktig skitsöndag med andra ord... Bara så du vet...

Shit va less jag blir på innebandyn ibland.
Som idag.
Torsk och inget vettigt uträttat från min klubba. Usch..
Ibland vill man så mycket men det vill sig bara inte. Man kan ju blir bitter för mindre.
Fan...

Inte ens YippiKayey MF va speciellt roligt idag.
Sluta tramsa Jarmo och va med som vanligt istället!
Vill jag se den vanliga pöbeln göra bort sig på diverse auditions så kan jag väl titta på IDOL!

Tillråga på allt så va Joge här och spöade skiten ur mig på nhl 08. 
När ska allt salt ta slut? Är inte mina sår tillräckligt saltade redan?! 
Joge - ditt samvete kan inte vara rent efter denna kväll..  

Annars så verkar helgen ha varit sjukt blöt för många av mina kära vänner.

Grannen krökar som aldrig för och har galna fester med okänd internetragg. 
V skyller sin enorma bakfylla på Linda, Liza och sin ålder. Det är dåligt...
OM du nu är så gammal, borde du inte veta bättre?! ha ha ha!  Nej, du... det är inte ett dugg synd om dig! =) 

Min käre vän Jonas berättar om en natt i Göteborgs uteliv som sällan kommer igen!
Han och hans vän Carl bestämmer sig för att, helt spontat, pröva lyckan i hip-hop sm i kareoke.
Texten på Beastie Boys Intergalactic visade sig dock vara lite för svår (eller va det ölen som va för stark?) och man fick nöja sig med en 6:e plats.
Hur många som verkligen va med i tävlingen förtäljer inte historien.
Troligen sex...

Jaha.. strax måndagmorgon och kalendern visar vecka nr 49.
Sjukt va tiden går fort.
Alldeles för många dagar, veckor, månader som bara kommer och går förbi, utan att man gör nå vettigt eller roligt.
Men söndagen denna vecka 49 hoppas jag iallafall kommer att bli nå extra.

Får se den som ett litet ljus i min mörka i-landsproblemstunnel nu...
    



Dagens moodswinger:
Kanye West - Good life  -En riktig feelgood-låt som verkligen behövs nu...



Ny dag -  nya tag...






Kommentarer
Postat av: Joge

Ah, även fast jag hade flyt i avgörande matchen så tror jag att det var dina två roligaste timmar på hela dagen? :)

Bit ihop mannen, ha en bra vecka! Hörs.

2007-12-03 @ 02:11:49
Postat av: Teresa

Håller med dig E, det e ju inte alls synd om Vickan, jo, lite kanske, men att skylla på andra och
åldern, hahahah

2007-12-03 @ 14:35:27
URL: http://teresafagersta.blogg.se
Postat av: V

Jo men när gallan hemsöker mig borde jag väl få skylla på någon!???

Eller, va va va?!?

2007-12-03 @ 15:29:21
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0