En prickig kamel, julstress och välförtjänta lavetter...

"..brinn hjärtat brinn - du vet du kan förändra allting.." -Kent "Kärleken väntar"

____

Nyss hemkommen från träning med lussebullar, julmust, julklappsbyte och diktläsning av El capitano Thomson.
Inte ett öga va torrt när endast tomten va vaken...
Jag fick ett mjukdjur i formen av en prickig kamel.
Oerhört fin!!! Tack tomten...

Om tio minuter är det slut på måndag...
Då blir det tisdag och för mig innebär det att det är den första av sex raka långa arbetsdagar med julstress, paketinslagning,  gubbar och kärringar som är sura för att man inte har kvar just det som dom vill ha och än mer stress.
Sen lite vila ett par dagar hos mina päron med julskinka, Karl-Bertil Jonsson och lyckliga barn! 
Men sen på det igen med mellandagsrea...
Det värsta som finns. Stök, bök och kaos.
Är det inte fantastiskt hur folk beter sig så fort det dyker upp en röd prislapp... Sjukt...

En till som kommer fram och pratar om sin "så långa  ledighet" , mellandagar som ska spenderas här och där o.s.v. - ska jag personligen dela ut nästa hårda klapp till!

Och den här blir på kinden...


Dagens beat
Sabo "Precis sån modé" - Skönaste just nu... Det går inte att sitta still!! *dansar*




Nu ska jag ta med mig min klapp och natta...




Kommentarer
Postat av: Stackars jack

efter fredag har jag 6dagar ledigt =)

Men jag tror jag kanske kommer in i din kiosk på fredag jobbar du då eller?
såg en ubersnygg tröjja som daniel craig hade på sig i en intervju .. får se om ni har något liknande...

2007-12-18 @ 01:47:33
Postat av: V

;)

2007-12-18 @ 10:54:56
URL: http://www.vick2ria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0