Bussresor utan VIP, Idol och väderguden...

"...du lovar henne allt du aldrig kan hålla..." -Peter LeMarc "Ända tills September"
_____

Jaha.. så har man precis åkt buss igen!

Ni ska veta att det inte är så ofta lokaltrafiken uttnyttjas av mig, trots min brist på körkort, så det är stora dagar när det väl händer!
Men denna gång, för er som har läst tidigare inlägg, så kan berätta att jag mycket motvilligt och något besviken fick hosta upp stålarna - precis som alla andra!
Vart va min V I P -treatment den här gången?!

98an tog mig hela vägen ut till Viksäng och Niklas nya crib.
Idol va enda alternativet för kvällen och jag fick vackert rätta in mig i ledet. Ska väl erkänna att det va utan större protester trots att intresset va.. säg.. lagom!
Det va väl spännande men Marie som vinnare kändes trotsallt ändå ganska givet ...

Bävar redan inför morgondagens mediaslaskande i kvällens finalen och nattens efterfest.
För att uttrycka mig snällt: Usch...

På vägen hem fick jag trängas med hela Viksängs partyelit med födelesår 89 på bussen.
Måste säga att någonstans är det väldigt skönt att inte vara 18 trots min lilla åldersnoja. Trivs väldigt bra med livet just nu och då är det väl inte läge att börjar önska sig saker som ändå inte går att förändra på?!

Eller jo, en sak kanske... Vädret!
Läser precis att Västerås har varit regnigast i Sverige idag.
Kul... Jävligt.. kul...
Ska nog ringa upp mina källor på SVTs meteorologavdelning och be dom slänga på en sol över västmaland i morgon!
Jag fixar det mina vänner! Allt för er...

Klockan närmar sig ett.
Sitter här i mörkret.
Skriver, lyssnar på Lemarc och knaprar på lite natugodis. Idag va det extra gott...

Jag borde verkligen sova med tanken på att jag ska öppna butiken imorgonbitti...


Dagens vädergud:
Pär Holmgren  - Mannen med en sol i varje bakficka!



...men först en sängfösare: En kopp med te!



image12
Pärra
 
- eller som min morfar säger: Väderkisen

Kommentarer
Postat av: Uffe

Tank va livet ar rattvist, du sitter i regn och morker och ater naturgodis, jag sitter i solen (25 grader) och dricker bira !

2007-12-08 @ 02:02:52
Postat av: Eriq

Uffe>> En del har det så bra! För att citera Victoria Silvstedt: IT`S L.A. BABY!

2007-12-08 @ 02:11:25
Postat av: Uffe

Nu ar jack har ! Ska tydligen halsa, horde att ni va bra polare =)

2007-12-08 @ 06:00:43
Postat av: Jimmy

Sist så svansade du väl efter Joge, och fick därför VIP -treatment .. Jag ser då ingen annan förklaring på det hela!! ;)

2007-12-08 @ 11:12:15
URL: http://www.ahfeldt.com
Postat av: Joge

Jimmy>> Jag sa samma sak! Skönt att få det bekräftat ännu en gång :)

2007-12-08 @ 20:12:54
Postat av: Stackars jack

regn och elände måhända men vafan är det med "laidies night" och alla galna kärringar!!!

Martin stenmarks nya hårda stil LOL! jag kommer inte hem ikväll om jag känner mig själv... fyfan va hård han är!

2007-12-08 @ 20:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0