Bowling, BMB och söndagsjobb...

"...love hurt some times when you do it right..." - John Legend "Save Room"
_____

Klockan är halv fyra och efterfesten, eller matfesten kanske bättre kallad, avslutas då taxibilarna rulllar in till Karlsgatan.
Folk trillar hem och jag lämnas ensam.
Bowling och julbord på Strike är avbockat och kvällen har varit ovanligt lugn med tanken på gänget som samlats. Men det har varit oerhört trevligt.
Efter nån timme på Blue moon så blev det en sväng förbi McDonalds innan vi avsluta allt här hos mig...

Gör nog bäst i att dricka lite vatten innan John Blund kommer så jag inte är alldeles för paj imorgon. 
Veckans sista arbetsdag står för dörren och klockan 12 är det dax att stämpla in...

Söndag och dagen före doppare dagen...
Inga planer alls. Skönt!
Tror dock inte jag åker hem till mor och far redan nu så vill du lajja så är det bara att hojta...



Dagens hemvändare:
Evil-Ulf -  Äntligen! Mannen myten legenden är tillbaka i stan efter sin sejour i LA.



Natti natti!



Kommentarer
Postat av: Linkan

tack för matfesten, alltid trevligt att hälla ut en cola i din matta utan att du märker det.

2007-12-23 @ 12:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0